20.10.10

62? NON!


Franck Prevel/Getty Images / Źródło: The New York Times

"Dlaczego wszyscy mnie teraz pytają o starość? - rozpoznałem [w radio] głos Johna Cage'a. (...) - Dla mnie,
odkąd skończyłem dwanaście lat, zawsze jest tak samo. Wstaję rano i zastanawiam się, jak dzisiaj zarobić na chleb. I w wieku 75 lat tak samo wstaję i zastanawiam się, jak dzisiaj zarobić na chleb. Jestem bardzo dobrze przygotowany do starości."

Milton Glaser poleca tę myśl uwadze grafików. Faktycznie - mikroprzedsiębiorcy nie mają większych szans na emeryturę.

Półtora miliona Francuzów wyszło na ulice demonstrować przeciwko podwyższeniu wieku emerytalnego. l’Humanité wezwała grafików do nadsyłania plakatów protestu. Pokazujemy kilka z nich.


Elsa Maillot / Źródło: Humaginaire.net


Anne Desrivières / Źródło: Humaginaire.net


Boris Séméniako / Źródło: Humaginaire.net


Dugudus / Źródło: Humaginaire.net


Philippe Bissières / Źródło: Humaginaire.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz