3.7.10

Koszulka holenderska blues


Źródło: Cool Hunting (znów)

Holenderska federacja piłkarska przygotowała dla kibiców takie koszulki. Nadruk na wewnętrznej stronie służy do wyrażania entuzjazmu.
_____
A tak w ogóle, to przed piłką nożną nie uciekniemy (ani - psssst! - przed wyborami prezydenckimi).

- Mundial pan ogląda?

- Nie, mnie to nie interesuje.

- Mnie też nie... - a po krótkiej pauzie - A Polinezję wczoraj pan widział?

- Nie widziałem.

- Ani ja. Nie mam czasu na takie rzeczy, ale strasznie się męczyli ci Polinezyjczycy, co nie?

- Trochę się namęczyli, ale gol 65 minucie był piękny.

- Bramkarz Grenlandii, to prawie płakał, jak wyjmował piłkę z siatki.

- Moim zdaniem, to jednak była wina sędziego...

(trochę więcej o biernym kibicowaniu: tutaj...).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz