23.12.09

"Mam w miarę paskudny nordycki charakter..."

Nasz ekspert od problematyki wschodniej, Konrad K., przysłał link godny polecenia. Na stronie www.radiobelarus.tvr.by pracownicy rozgłośni polskiej państwowego radia Białoruś opowiadają o sobie, swojej pracy, a przy okazji dzielą się refleksjami natury ogólnej. Oto kilka próbek:

Olga:
Na radio „Białoruś” jestem od roku 2004. Przez ten czas potrafiłam zrozumieć, że w pracy dziennikarskiej nie ma zbytniej wiedzy.

Inna:
W eterze Radia Białoruś przecinają się wszystkie moje interesy.

Marina:
Uwielbiam morze, ocean. Ich żywioł jest podobny do takich gatunków sztuki, jak muzyka i teatr.

Łarysa:
Cuda wydarzają cię z tymi, kto w nie wierzy.

Dymitry:
Charakter mam łagodny, nie żonaty.

Eugeniusz:
Bądź ciekawski do ludzi i oni będą ciekawscy do ciebie.

Arsienij:
Mam w miarę paskudny nordycki charakter. Żonaty.
________
Więcej aforyzmów na stronie radia. Można też posłuchać audycji online.
A że święta już blisko, więc 7410Z życzy wszystkim czytelnikom: bądźcie ciekawscy dla ludzi. Może od tego i Wasz nordycki charakter stanie się mniej paskudny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz